• Nota informativa. Situación de vientos fuertes y calimas en Canarias
A miña Web
Aplicación oficial 'El Tiempo de AEMET' (Android e iOS)
Contactar
Mapa web
Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter
AEMET blog.es
Síguenos en YouTube
RSS

Predición montaña. Pirineo Aragonés

 
19 de febrero
Poco nuboso o despejado.
Temperaturas mínimas de madrugada con heladas débiles o moderadas: -6ºC en Benasque, -4ºC en Cerler Cogulla, -3ºC en Bielsa, Formigal-Sarrios, Torla-Cebollar y Biescas, Panticosa-Petrosos y Hecho; 1ºC en Canfranc, -2ºC en Torla-Depósito. En refugios y estaciones de esquí: -5ºC Cap de Llauset y Candanchú, -3ºC en Linza, Orús, Góriz y Formigal Furco, -4ºC en Estós, Renclusa y Casa de Piedra; 0ºC en Lízara, -7ºC en Bachimaña.
La temperatura a las 15 horas locales son de 8ºC en Formigal-Sarrios, 11ºC en Torla-Cebollar, 10ºC en Panticosa-Petrosos, 9ºC en Cerler-Cogulla, 8ºC en Canfranc, 11ºC en Biescas, 14ºC en Hecho, Aragüés y Benasque.
En refugios: 6ºC en Renclusa, 4ºC en Góriz y Llauset, 5ºC en Orús, 9ºC en Estós.
Viento de componente norte y oeste, con intervalos fuertes en cotas altas.

20 de febrero
Despejado.
Temperaturas mínimas con inversión térmica y heladas en los valles y cotas altas: -5ºC en Benasque, 2ºC en Cerler Cogulla y Formigal-Sarrios, -2ºC en Bielsa, 3ºC en Torla-Cebollar y Biescas, 4ºC en Panticosa-Petrosos, -4ºC en Hecho; -1ºC en Canfranc, -2ºC en Torla-Depósito. En refugios y estaciones de esquí: -6ºC Cap de Llauset, Pineta y Ordesa pradera, -2ºC en Candanchú y Casa de Piedra; 0ºC en, Orús, 1ºC en Góriz y Formigal Furco, 2ºC en Estós y Lízara, -1ºC en Renclusa, 0ºC en Lízara, -4ºC en Bachimaña y Linza.
La temperatura a las 15 horas locales son de 10ºC en Formigal-Sarrios, 12ºC en Torla-Cebollar, 11ºC en Panticosa-Petrosos y Cerler-Cogulla, 16ºC en Canfranc, 15ºC en Biescas, 17ºC en Hecho, Aragüés, Bielsa y Benasque.
En refugios: 7ºC en Llauset, 6ºC en Góriz.
Viento de componente oeste en cotas altas.

Avisos: Pirineo oscense

Data
ven 21 sab 22 dom 23
Nivel de aviso máximo ven 21
sab 22
dom 23
Unha vez seleccionada a área de montaña, accederá á predición meteorolóxica específica para a zona elixida, con información de tempo pasado e predicións para o día en curso e para os 4 días seguintes.

Na opción correspondente ao tempo pasado, atopará un breve resumo co máis significativo das condicións meteorolóxicas rexistradas en cada zona nas últimas 24-36 horas.

Seleccionando as datas seguintes accederá á predición correspondente a cada data. Os dous primeiros días o prognóstico inclúe táboas con valores previstos de temperaturas e sensacións térmicas nos lugares máis significativos, así como do vento na atmosfera libre e da altitude das isotermas de 0 e 10 °C.

Durante a tempada de neve en zonas de montaña (de decembro a maio polo xeral) atopará, ademais, boletíns de información nivolóxica e perigo de aludes para as áreas do Pireneo.
Email
Compartir en Twitter
© AEMET. Autorizado o uso da información e a súa reprodución citando a AEMET como autora desta.
Aplicación oficial 'El Tiempo de AEMET' (Android e iOS)
Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter
AEMET blog.es
Síguenos en YouTube
RSS