• Nota informativa. Chubascos y tormentas fuertes en amplias zonas de la Península
A miña Web
Aplicación oficial 'El Tiempo de AEMET' (Android e iOS)
Contactar
Mapa web
Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter
AEMET blog.es
Síguenos en YouTube
RSS

Predición España

Validez: sábado , 21 setembro 2019 de 0 a 24 horas (oficial)

Predición

En la Península se esperan cielos muy nubosos o cubiertos con chubascos y tormentas. Serán más abundantes en el oeste de Galicia, y en las mitades sur y este de la Península, pudiendo en Cataluña ser fuertes o muy fuertes, y persistentes. En los litorales del Cantábrico oriental y del sureste peninsular serán menos probables.

Las temperaturas diurnas tendrán un descenso en general, excepto en el litoral cantábrico, sureste peninsular y Baleares, donde se espera un ascenso. En Canarias, pocos cambios.

Viento de componente este en el área mediterránea, sur y este en gran parte de la Península. De componente norte en Canarias.

Avisos. España

Data
xov 19 ven 20 sab 21
Nivel de aviso máximo xov 19
ven 20
sab 21
Na opción correspondente á data de hoxe e mañá poderá seleccionar entre os mapas significativos previstos de 0 a 12 e de 12 a 24 horas, a predición en texto e a táboa de temperaturas máximas e mínimas previstas nas capitais de provincia.
Se o acceso realízase despois das 16:30 hora oficial, poderá consultar tamén o mapa significativo previsto para pasadomañá. A táboa de temperaturas máximas e mínimas previstas para o día de mañá estará dispoñible a partir das 10:00 hora oficial.

Se selecciona as datas seguintes accederá á predición correspondente ás devanditas datas. Por último, desde "seguintes días" poderá acceder a un avance da predición para os cinco días seguintes.

Ao navegar sobre o mapa, accederase tamén á predición por comunidades autónomas, cidades autónomas, provincias, e illas.
Email
Compartir en Twitter
© AEMET. Autorizado o uso da información e a súa reprodución citando a AEMET como autora desta.
Aplicación oficial 'El Tiempo de AEMET' (Android e iOS)
Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter
AEMET blog.es
Síguenos en YouTube
RSS